مقالات آرشیو خبر ها
هافبک یوونتوس همچنان برایشان خوش شانسی می آورد

هافبک یوونتوس همچنان برایشان خوش شانسی می آورد

در حالیکه بیانکونری باید در یکشنبه ی آینده به مصاف ناپولی برود، به نظر می رسد حضور شایسته ی کلودیو مارکیزیو برای تیم تورینی یک مزیت به شمار می آید.

 

یولیان کاردیلو، از گاتزتا دلااسپورت

 

به نظر می رسد یوونتوس، در حضور کلودیو مارکیزیو در سری آ، پیروزی اش ضمانت شده باشد، و این نوار پیروزی در روز یکشنه با برد 2‐0ـشان برابر فروزینونه ادامه پیدا کرد.

 

وقتی این بازیکن 30 ساله بازی کرده، یووه 14 بازی را برده، 2 تا را مساوی کرده و هرگز در لیگ نباخته است. این نکته ی کلیدی در این مورد است که آنها تنها دو امتیاز با ناپولی فاصله دارند.

 

و اینکه، این بازیکن ایتالیایی از وقتی در سال 2006 به تیم اصلی راه پیدا کرد، کاملا ثبات داشته، وقتی که او برای اینکه بتواند برای خودش زمان بازی دست و پا کند مجبور بود به سختی بدود و فضای زیادی را پوشش دهد.

 

او در مصاحبه ی دیروزش بعد از بازی گفت:

 

من هنوز هم زیاد می دوم، امروز هم زیاد دویدم، من همانقدری که در 20 سالگی وقتی در پست هافبک کناری بازی می کردم، دوندگی می کنم، اگرچه امروز متفاوت از از قبل می دوم.

 

با این همه، به نظر می رسد که هافبک وفادار یووه مجبور است حرکات پیچیده تری در طول زمین انجام دهد. در پیروزی 2‐0 دیروز برابر فروزینونه، مارکیزیو 70 پاس موفق داشت به علاوه ی 14 پاس بلند صحیح که بالاترین میزان بین هر دو تیم بود. تا جایی که بازیکنان یوونتوس حرکت می کردند، او تیمش را با لمس توپ ، 12 بار بازپسگیری توپ و 3 قطع توپ هدایت کرد.

 

یوونتوس در اینکه مارکیزیو را در میانه ی میدان به کار بگیرد شک نخواهد کرد، زیرا آنها برای بازی بعدیشان مقابل ناپولی آماده می شوند.

 

مارکیزیو دیروز گفته بود:

 

ما نمی توانیم اشتباه کنیم، اگر ببازیم، به به رقیبمان مزیت بزرگی در جدول می دهیم. ناپولی تنها تیمی بوده که از بازگشت ما نترسیده است، این به این معناست که انها تیم یکدستی هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: